fredag 23 november 2012

Omslag, spritpepp och skrivtips

Omslaget är beställt och det lär bli sjukt snyggt. E som ska rita det har en tumblr som där man kan hitta massa saker han gjort. Titta här. Om du inte orkar klicka så har jag klistrat in ett exempel här:
Det ska bli mycket roligt att se vad han svänger ihop åt mig.

Nu är jag på sida 71 och imorgon ska jag göra sjukt många sidor. Fan, det känns som om den här versionen kommer att bli riktigt bra. Jag läser vissa delar och skäms nästan inte alls. Ett mycket högt betyg.
Förresten ett bra tips för att korra/omarbeta sin egen text som man läst för många gånger:
Läs upp den högt. Mycket lättare att hitta fel och känna när rytmen i meningarna haltar.

Det var allt för idag. Ses kanske ute i svängen i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar