fredag 15 mars 2013

Boken har kommit och den är så jävla snygg!

Känslan alltså! Känslan av att hålla en bok man har skrivit i handen för första gången. Makalöst! Bilden gör den inte riktigt rättvisa, svärtan kom inte riktigt fram med det tonade "solnedgångs-filtret" på telefonen, men jag kan garantera att den verkligen är demonisk i verkligheten. Jag är riktigt nöjd och nu ska det bli extremt roligt att höra vad folk tycker om den.


Nu börjar nästa fas då den ska börja spridas. Förlaget tar hand om nätförsäljning, bibliotek och försäljning till diverse bokkaféer. Själv har jag också ett helt gäng böcker som jag kan göra vad jag vill med. Hatar tanken på att ta betalt av vänner och bekanta så ni som läser detta och känner mig får gärna erbjuda er att betala lite självmant.

Boken släpps officiellt den 23 mars och kommer kosta typ 70 kronor hos nätbokhandlarna.

Nu till något roligt! De som vill läsa och skriva om boken kan få ett recensionsexemplar skickat till sig. Ju fler som skriver desto bättre. Förlaget kommer att maila ut förfrågningar och skicka böcker till lite utvalda ställen men om man vill så kan man även höra av sig till mig så ordnar jag en bok. Ta chansen ni som bloggar, jag lovar att ni inte läst något liknande innan. Så skicka gärna ett mail med adress!

Nu ska jag fan dricka champange!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar