torsdag 22 november 2012

Mina... hrm... "vänner"

Nu har jag lagt till en lista med "mina vänner" till bloggen. Att det står "mina vänner" är extra tragiskt eftersom jag bara har en vän på min lista (är det ens en lista om bara en vän/blogg/person är med?). Jag skulle gärna ta in tips på intressanta sidor osv. men jag vet hur svårt det är att få någon att kommentera på bloggar. Min teori är att Breivik har skrämt bort alla vettiga personer från kommentarfälten. Vem vill vara en kommentarfältherre? Inte ens dom själva.
Jag gissar på att man får ungefär en kommentar per 500 läsningar. Förhållandet är förmodligen omvänt i andra kretsar men i så är det för en okontroversiell typ som jag i mediebrusets bakvatten.
I alla fall! Henrik som jag faktiskt har länkat till har en väldigt sympatisk skriv- och läsblogg, väl värd att följa. Man skulle kunna säga att han är en vuxen version av mig.

Maoismen gjorde precis sin intåg i Mo Yans bok, jag har kommit till sida 62 i manusarbetet och jag blev nästan rekryterad till "Top Model" på jobbet. Livet är oupphörligen intressant.

Så. Skriv nu i kommentarerna vilka sidor jag ska bli vän med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar